torsdag 18 oktober 2012

Tigerns blogg awards 2012

2011 års tigerbloggar är förstås fortfarande tigerbloggar, men det är dags att fylla på med några. Ingen nominering, ingen röstning, ingen premiering. Bara en liten presentation av de bloggarna jag har blivit väldigt förtjust i under året. Utan inbördes ordning, skåla och applådera för:

Dianas drömmar - Supermorsan som blandar smått och gott; med stort fokus på gott! Den här damen kan det där med att baka smaskigheter. Direkt livsfarligt att kika in hos henne!

Inspire me today - Danska Anette har de finaste av Molly-kombos som väcker gigantiska ha-begär, och hon är en mästare på att hantera kameran, både bakom och framför.

I love Odd Molly - Jippi, en norsk bloggkompis! Sötaste Angelin delar med sig av sina mollysar, sina bedårande ungar och sitt kära Bergen. Allt komponerat med vrålfina foton och varm, skön text.

Flippfloppan - bor i ett paradis och en bur. Fast jag tycker nog att buren är ett litet paradis det med. I alla fall när Flippfloppan börjar julpynta i oktober och goes bananas med söt tejp och vackert porslin. Det finns förstås en Mollyrob hos den här vackra damen också.

Mina jag och Fiona - En smågalen Mollytoka som skriver om sin garderob och livets övriga väsentligheter. Med en liten räv bakom örat skriver hon hjärtligt och roligt.





7 kommentarer:

Hilde sa...

Bra val av bloggar där Tigern!
Kram

Lingonberrie sa...

Det förändras hela tiden, de bloggar man läser och ny kommer till. Kul!
kramar

Josanne sa...

Säger som Hilde, bra val av bloggar. Kram!

Flippis sa...

Åh, tack så mycket! Och jag säger det samma om din, jag är väldigt glad att jag tog tag i bloggandet tillslut och bl a Berit ger mig mycket glädje (och kattönskan) i din blogg. Varje gång du visar utomhusbilder, får jag lust att flytta till Norge. Några i listan var nya för mig och ska givetvis kollas upp. Klem i massor

Annette sa...

Åhhhh - TAAAAAKKKK!!!
Af alle de skønne blogs der findes, så vælger du min! :)
Jeg bliver helt rørt ;)

Kram
Annette

Fiona sa...

Jag helt stum. Lilla jag?? TUSEN TACK! Du förgyller hela min helg, ska tigerskutta på jobbet hela tiden!
Puss & Kram

Angelin sa...

Tusen takk, for en ære! Nå ble jeg kjempe glad:))) Skjønne, skjønne deg:)
Stor klem!